6 תשובות
13:30 ככה אני עשיתי והגעתי ל10,000 עוקבים עד שנחסמתי
6-7 בערב בערך
וואלה זה תלוי מתי
אבל לדעתי בבוקר צהרים
אבל לדעתי בבוקר צהרים
הצ'אט אומר שעדיף באזור 7:00 8:00 בערב שזה שיא הפעילות בטיק טוק
איזה שיא כולם ישנים^
אנונימית
^מי ישן ב 7 8 בערב מעל גיל 14?
באותו הנושא: