10 תשובות
בתור הודית
לי זה טעים
אולי גם כי אני רגילה מהבית :)
לא כולם מתחברים
k7
באטר צ'יקן זה מושלם תזמיני עם נאן (סוג של לחם/פיתה שטוחה כזו). זה בטעם של קארי ושמנת
בתור הודי גם, אוכל הודי אמיתי מהבית זה טעים לא מה שמוכרים
שואל השאלה:
כן אני בעיקר רוצב להזמין בשביל הנאן כי זה נראה מטורף וכמובן גם אורז
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת לבשל ברמה טובה אני יודעת לבשל סבבה אני יכולה לנסות בבית אבל גם ייקח זמןמלהכין בצק לנאן וכל האוכל.. אולי יכין נראה. ופשוט יתחיל להכין מהבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
טוב עשית לי חשק אני יכין בבית
אנונימית
שואל השאלה:
מה הטעם של קארי דרך אגב בחיים לא ניסיתי? זה חריף? מתוק? חמוץ? מלוחנ
אנונימית
שואל השאלה:
כל המתכונים שאני רואה לבאטר ציקן זה פשוט לטגן עוף ואז להוסיף חמאה שמנת ורוטב עגבניות אז זה פשוט רוזה לא?
ויש כאלה שמוסיפים לעוף תבלינים ויוגורט
אנונימית
לדעתי זה עם קוקוס אני לא בטוח