20 תשובות
בית השעווה
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי הוא באמת מעניין אבל לא כזה מפחיד
ראיתי הוא באמת מעניין אבל לא כזה מפחיד
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי גם בית השעווה סרט קטלני
ראיתי גם בית השעווה סרט קטלני
אנונימית
היתומה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אני מתכוונת לראות
תודה אני מתכוונת לראות
אנונימית
the ritual
שואל השאלה:
ראיתי
ראיתי
אנונימית
ורוניקה
(לא יודעת יש הרבה הייט על זה שדירגו את הסרט הזה בין המפחידים אבל לדעתי הוא ממש טוב ומפחיד)
(לא יודעת יש הרבה הייט על זה שדירגו את הסרט הזה בין המפחידים אבל לדעתי הוא ממש טוב ומפחיד)
שואל השאלה:
ראיתי אבל תודה
ראיתי אבל תודה
אנונימית
terrifier
bone tomahawk
הבנתי שאקדמיית המטריה
וגם ' it '
וגם ' it '
the fly 1986
מבוסס על סרט מ1958 אבל הוא לא מפחיד בכלל.
מבוסס על סרט מ1958 אבל הוא לא מפחיד בכלל.
it (של הליצן רוצח)
ראיתי את הסרט הזה מלפני חמש שנים ויש לי פחד מכל ליצן אפשרי מאז
ראיתי את הסרט הזה מלפני חמש שנים ויש לי פחד מכל ליצן אפשרי מאז
הקללה
הנזירה
מפחיד,פרל,בריכת האינסוף,התפריט
the descent
in the high grass
וראיתי גם בקולנוע שעת הנעלמים, לא יודעת אם זה היה טוב אבל היה ממש מפחיד וקיבל דירוג טוב
וראיתי גם בקולנוע שעת הנעלמים, לא יודעת אם זה היה טוב אבל היה ממש מפחיד וקיבל דירוג טוב
hellraiser
m3gan
saw
m3gan
saw
באותו הנושא: