7 תשובות
atla ברור
aot כמובן
aot
aot
עם כל הכבוד לאווטאר ולנוסטלגיה aot זו רמה אחרת ויצירת מופת
^צודקת
זה בעיקר כי זאת סדרת ילדות ואין דמות שמתעלה על דוד אירו
זה בעיקר כי זאת סדרת ילדות ואין דמות שמתעלה על דוד אירו
atla
אבל, חייבת להגיד שאני צריכה לצפות באטאק און טייטן, אני כנראה בכל מקרה אעדיף אווטאר מהסיבה שזה נוסטלגי וגדלתי כל זה וגם כי בכללי זה מדהים חח אבל כע אני צריכה לצפות בaot
אבל, חייבת להגיד שאני צריכה לצפות באטאק און טייטן, אני כנראה בכל מקרה אעדיף אווטאר מהסיבה שזה נוסטלגי וגדלתי כל זה וגם כי בכללי זה מדהים חח אבל כע אני צריכה לצפות בaot