3 תשובות
תקן בית זה כשנשארים לגור בבית במהלך השירות
תקן חוץ נראה לי שזה שגרים בדירה עם עוד בני שירות או משהו בסגנון
תקן בית זה כשאת עובדת במקום אחד קבוע, כמו משרד או מוסד
תקן חוץ זה כשאת נשלחת למקומות שונים, כמו בתי ספר או מרכזים קהילתיים
תקן בית זה כשאת גרה בבית
תקן חוץ זה כשמקבלים דירה

ואם כתוב פנימיה אז כן לפי הבנתי ישנים בפנימיה במקום דירת שירות