7 תשובות
אם את סובלת עכשיו ועדיין רוצה פתיחת אופציות בעתיד, עדיף לנסות להישאר בא' ולסיים עם 45 יחידות, זה ישאיר לך יותר אפשרויות תיכון ובגרות
לפי מה שהבנתי זה לא באמת משפיע, הציון הוא מה שמשפיע
חברה שלי הייתה בהקבצה א1 וקיבלה שיבוץ ל3 יחידות...
תשקיעי השנה, תוציאי ציון טוב
ותהיי ב4, זה אמצע זה יהיה לך טוב
חברה שלי הייתה בהקבצה א1 וקיבלה שיבוץ ל3 יחידות...
תשקיעי השנה, תוציאי ציון טוב
ותהיי ב4, זה אמצע זה יהיה לך טוב
תעשי 5 תתאמצי
שואל השאלה:
אבל הציונים שלי הם 40/50/60
גרועים ברמות בא'
אבל הציונים שלי הם 40/50/60
גרועים ברמות בא'
השאלה אם את לומדת אחרי הבית ספר או שלא
שואל השאלה:
עכשיו התחלתי שיעורים פרטיים
אבל בכללי המורה שלי הרחיקה אותי מכל החברות שלי
היא שמה אותי מאחורה בצד
(לא ילדה שעושה בעיות או מדברת הרבה)
וקשה לי ברמה שאני יוצאת מהשיעור ומתחילה לבכות
עכשיו התחלתי שיעורים פרטיים
אבל בכללי המורה שלי הרחיקה אותי מכל החברות שלי
היא שמה אותי מאחורה בצד
(לא ילדה שעושה בעיות או מדברת הרבה)
וקשה לי ברמה שאני יוצאת מהשיעור ומתחילה לבכות
כן יש למורים קושי בהבנה שלשבת לייד חברים לפעמים זה דווקא עוזר
באותו הנושא: