5 תשובות
אנראהשהוא מחכה שאת תשלחי הודעה או שהוא שכח , תשלחי מה יש לך להפסיד
שואל השאלה:
כי גם התחלתי איתו וגם שלחתי לו הודעה ראשונה והוא פשוט הציע להיפגש אז אני במקום של טיפה רדיפה ונמאס לי
שואל השאלה:
וגם שלחתי לו אתמול הודעה אז לא יודעת כמה בא לי לרדוף
שואל השאלה:
אבל אתמול דיברנו בערב איך הוא ישכח
חחח אולי הוא שכח? תשלחי לו הודעה, מה יש לך להפסיד?