6 תשובות
יתכווץ הכוונה?
אם את לא אוהבת פשוט עדיף לך להחזיר אותו
זה תלוי עד כמה מוזר הוא יושב..לפעמים זה מסתדר לאט לאט כזה, ואז תגלי שאת אוהבת אותו. אבל אם הוא יושב ממש מוזר את יכולה פשוט להחזיר ולקנות אחד אחר, אין למה עכשיו להתעסק עם זה.
שואל השאלה:
הוא פשוט עדיין קשיח כזה אני מאמינה שכשאני אשים את זה ועם הכביסות זה יהיה בסדר

ולא מדדתי כי הייתי עם מדי א' ולא היה לי כוח להוריד ולהחזיר
אנונימית
אה, קשיח זאת לא בעיה, אני מאמינה שזה יסתדר, לי זה תמיד מרגיש ככה עם ג'ינסים חדשים. אבל תמיד עדיף לך למדוד מאשר לקנות משהו בלי לדעת אם זה יושב או לא ואחר כך להתעסק עם זה. תמדדי, אם זה טוב אבל רק קצת קשיח תשאירי, זה בסדר לדעתי.
שואל השאלה:
כן פשוט הייתי עם מדים ואני לא גרה בעיר, אני לא יכולה לנסוע מתי שבא לי
תודהה
אנונימית
באהבה