33 תשובות
עשיתי הליקס נמוך.

עגילים עושים רק רק רק עם מחט אני לא יכולה להדגיש את זה יותר, בבקשה אל תפצעי את עצמך עם אקדח.
3/10 רמת כאב, לקח שנייה וחצי לעשות אותו. הוא עוד חדש אז קשה לי להגיד לך על ההחלמה, כמו כל הליקס הוא מעצבן ונתפס בשיער אבל אין מה לעשות. כרגע עוד קצת נפוח לי אבל יעבור
עשיתי הליקס נמוך עם אקדח וכאב לי רצח ועכשיו הוא לצערי כבר לא קיים כי הוא התנפח לי מוגזם
עשיתי הליקס לא כאב בכלל אבל זה עגיל בעייתי יש לי אותו חמש חודשים והוא חייב תמיד טיפול אם אקדח
אנונימי
שואל השאלה:
כן? עשיתי עד עכשיו רק עם אקדח יש לי שבע ראשונים כזה סך הכל בשתי האוזניים
^^ כל פירסינג חדש חייב טיפול
שואל השאלה:
חלום שלי הליקס נסתר ורוק וואוו
שואל השאלה:
רוק קצת מפחיד אותי אבל אולי אעשה את האחרים
ומה עם פלאט?
ידוע שהליקס הוא מיקום בעייתי
אנונימי
בתנוך זה סיפור אחר למרות שעדיין זה לא טוב. כל מה שהוא מעל התנוך מסוכן לעשות עם אקדח. הסוגר פרפר ממש לא טוב להחלמה של עגיל ולא נותן מספיק מקום להתנפחות ראשונית, המכה מהאקדח (כי זה נעשה בטאח אחד כזה ולא במחט בעדינות ובדיוק) יכול לגרום לשבר בסחוס וזווית חירור לא נכונה ואפילו זיהום ומיון.
קיצור לא להסתבך, רק מחט
שואל השאלה:
וואלליה
שואל השאלה:
טוב נתגבר עם הפחד ממחטים
רוק לא מתחברת אז לא עשיתי חחחח אבל חברות שלי עשו ואוהבות, פלאט מושלם מושלם ולא בעייתי במיוחד
שואל השאלה:
כן? כולם אמרו לי שהחירור של רוק מזעזע והחלמה ממש טובה כי זה בפנים האוזן והאמת על פלאט שמעתי רק דברים רעים
יש לי סוגר פרפר אולי בגלל זה
אנונימי
הוא פשוט כואב יחסית למי שרגיש לכאב בגלל האנטומיה שלו, חירור של רוק הרבה יותר איטי מאשר עגילים במיקום "ישר" כמו הליקסים למיניהם, אז התהליך ארוך יותר אבל ההחלמה באמת מעולה.
כנ"ל לגבי דיית', כשעשיתי אותו לקח כמה דקות לסיים עם הכל אבל הוא מחלים בקלות יותר כי מה שבפנים האוזן פחות חוטף מכות חיצוניות ודברים כמו קרמים
^^ יש לך סוגר פרפר בהליקס?
שואל השאלה:
וואו דיית זה מדהים אבל פחד אלוקים אמאלה זה לא אמור להיות אחד הכואבים?
לא יודעת יש לי פלאט כבר שנה ואני אוהבת אותו, הוא כן עדיין רגיש כי הוא ממשפחת ההליקסים שזה אומר עגיל שחוטף מכות 24/7 אבל הוא יפה ולא עושה לי בעיות
היה לי דווקא סבבה והוא כלכך שווה את זה כי הוא הכי יפה שיש, 5/10 כאב
שואל השאלה:
אז לסיכום מה הכי ממליצה לעשות?
שואל השאלה:
ואת מצליחה לשים איתו אוזניות?
עשיתי הליקס באקדח (לא ממליצה בכלל) אי שם בחטיבה וזה החלים סבבה, די מהר כל עוד את מקפידה לחטא והכל ואני לא זוכרת אם זה כאב לי כל כך אני מניחה שכן אבל אצל כל אחד זה שונה בדרכ מרגישים דקירה קטנה וזה שורף לכזה כמה שעות וזהו, אחרי זה כאב מקומי לכמה ימים עד שזה מחלים
ושוב לא ממליצה באקדח! בכלל!
ולא רשמת אבל יש לי גם אינדסטריאל שהחלים מזעזע ועד היום יש לי איתו בעיות אז אני מתלבטת אם להוריד או להשאיר, הוא ממש מכאיב לי באוזן כי אני שמה אוזניות גדולות
שואל השאלה:
אני בהתלבטותת כי אני גם מתכוונת להתגייס ואז מה כל ההחלמה הקשה שאני אעבור תלך לפח?
אני ממליצה על שלושתם חחח, אבל בסוף אני אמליץ לך על מה שאת הכי אוהבת מבחינת טעם אישי ומה שמתאים לך מבחינת החלמה. אם את מחפשת משהו שהוא low maintenance אז באמת דיית ורוק יותר נוחים
שמה אוזניות חופשי, ב9 חודשים הראשונים לא שמתי בתוך האוזן (ההמלצה היא חצי שנה אני מחמירה) כי זה מפעיל לחץ לא טוב ויכול לגרום לאינפקציה אבל אין בעיה עם האוזנייה ואם צריך מזיזים את הדיית
אינדסטריאל זה עגיל שממש קשה להחלים, אם עד היום הוא עושה לך בעיות יש מצב שהייתה בעיה בזמן הניקוב או שאין לך אנטומיה מתאימה. תתייעצי עם פירסר לפני שאת מחליטה לוותר עליו
מתי את מתגייסת?
שואל השאלה:
נראה לי אני אעשה הליקס נסתר כי באמת זה חלום חיי ואז נראה איך אני מתמודדת עם זה ואז אולי אעשה רוק
שואל השאלה:
בעיקרון עוד שלוש שנים בערך כי אני רוצה לעשות מכינה או מדרשה
שואל השאלה:
אני לא יודעת אבל חצי שנתית או שנתית אז בסביבות השנתיים שלוש
אה אם את מתגייסת אז עדיף שלא תעשי
תחכי אחרי שתשתחררי פשוט
חבל על הכסף ועל ההחלמה וזה
אני לא בצבא אבל שמעתי שאפשר להשים עגילים שקופים כאלו בשביל שלא יסתום החור אם יסכימו לך כאלה אז זה טוב (אם בכל זאת תעשי לפני הגיוס)
mynameisariel
יש לי את העגיל הזה כבר כמה שנים
בהתחלה הוא עשה לי מלא בעיות ובכל זאת השארתי והחלים סבבה פשוט בגלל הלחץ של האוזניות אז אולי זה עושה חיכוך עם העגיל או משהו
אני באמת צריכה ללכת לפריזר אולי להחליף עגיל