2 תשובות
יש לי חברה בתפקיד הזה עושה יומיות בקריה
וממש סבבה לה השירות היא ממש מרוצה
וממש סבבה לה השירות היא ממש מרוצה
שואל השאלה:
נדיר ואם אני רוצה בסיס סגור, יש גם אופציה?? אני יכולה אולי לדבר איתה??
נדיר ואם אני רוצה בסיס סגור, יש גם אופציה?? אני יכולה אולי לדבר איתה??
באותו הנושא: