6 תשובות
פשוט תשבי איתם ותסבירי למה את רוצה את האייפון איך זה יעזור לך ותראי שאת יכולה לשמור עליו ולהיות אחראית
למה לא גלקסי? זה מעולה
שואל השאלה:
המצלמה של אייפון יותר טובה^
אנונימית
גם גלקסי אחלה במיוחד אם את רוצה מצלמה טובה במחיר פי שתיים פחות
המצלמה של הגלקסי (החדשים) הרבה יותר טובה מאייפון.
תסתכלי בכל הסקירות בגוגל
אחי תישאר עם השיאומי ואם לא אז תעבור לסמסונג ולא לאייפון. א הם פשוט לא טובים