4 תשובות
לא, אבל יש קוד לבוש
בדרך כלל מביאים בחורף פוטר אדום כזה ובקמחא יכול להיות שיחלקו לכם חולצה גם
וואי אני גם רוצה לדעת
אנונימית
לא, אבל צריך להגיע עם בגדים ארוכים ונעליים סגורות
פוטר יחסית בתחילת הקורס ביחד עם הערכה
חולצת דרייפיט באיזור הקמחא
ולא חובה לבוא איתם אבל יש קוד לבוש של דגמח/גינס בלי קרעים חולצה טישרט רגילה ונעליים סגורות
ולא מקבלים כלום במדא על הכל צריך לשלם נפתחת זכאות באפליקציה וצריך להזמין