54 תשובות
זה מטריד ואובססיבי תשחרר יש סיבה שהיא חסמה אותך,לא משנה כמה אתה אוהב אותה,בסופו של דבר סגרתם שבועיים שלא תזמין לך משטרה או משהו
אל תעשה את זה , כנראה שהיא לא מספיק רוצה
זה מטריד אל
בשבועיים זה קיצוני
תשחרר זה אובססיבי ומטריד
אם היית מגיע אלי ככה לעבודה הייתי מזמינה לך משטרה
תשחרר זה אובססיבי ומטריד
אם היית מגיע אלי ככה לעבודה הייתי מזמינה לך משטרה
תלוי מה הייתה הסיטואציה ומה היה הסיפור
אבל על פניו נשמע שעדיף שלא
אבל על פניו נשמע שעדיף שלא
שואל השאלה:
מה משטרה למה מה משטרה כבר יכולה לעשות יחנונים זה נראה לכם מפחיד אותי שאתם כותבים משטרה מה משטרה תעשה שזה שאני בא לעבודה ורוצה להגיד לה שאני אוהב אותה ומתגעגע מותר לי לעשות את זה להילחם עליה
מה משטרה למה מה משטרה כבר יכולה לעשות יחנונים זה נראה לכם מפחיד אותי שאתם כותבים משטרה מה משטרה תעשה שזה שאני בא לעבודה ורוצה להגיד לה שאני אוהב אותה ומתגעגע מותר לי לעשות את זה להילחם עליה
אנונימי
להוציא נגדך צו הרחקה
אם היא חסמה אותך יש סיבה
אתה כנראה אובססיבי וחייב טיפול
תלמד לשחרר זה יהרוס לך עם כל בחורה
אף בחורה לא רוצה גבר אובסס
זה הטרדה לכל דבר ועניין
אם היא חסמה אותך יש סיבה
אתה כנראה אובססיבי וחייב טיפול
תלמד לשחרר זה יהרוס לך עם כל בחורה
אף בחורה לא רוצה גבר אובסס
זה הטרדה לכל דבר ועניין
שואל השאלה:
שיהיה
שיהיה
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני עושה אז תעזרי לי אני מאוהב בה
מה אני עושה אז תעזרי לי אני מאוהב בה
אנונימי
אתה רק תגרום לה לשנוא אותך יותר
תרד ממנה
להמשיך הלאה להבין שיש גם אהבה חד צדדית
ואתם כולה שבועיים מכירים
ממליצה גם ללכת לטיפול
תרד ממנה
להמשיך הלאה להבין שיש גם אהבה חד צדדית
ואתם כולה שבועיים מכירים
ממליצה גם ללכת לטיפול
שואל השאלה:
ובחיים לא התאהבתי בבחורה ככה קשה לי לפתח רגשות
ובחיים לא התאהבתי בבחורה ככה קשה לי לפתח רגשות
אנונימי
שואל השאלה:
אל תגידי לי תרד ממנה אני לא ירד תעזרי לי למצוא פתרון כי יצאתי עם מלא בנות ועזבתי את כולם כמעט והיא היחידה שאני אוהב ככה
אל תגידי לי תרד ממנה אני לא ירד תעזרי לי למצוא פתרון כי יצאתי עם מלא בנות ועזבתי את כולם כמעט והיא היחידה שאני אוהב ככה
אנונימי
זה לא התאהבות זה אובבססיה שמצריכה טיפול
כנראה גם בקשר שלכם הצגת סממנים אובססיבים שגרם לה להתרחק זה דבריפ שהם לרוב בולטים בעין
תטפל בעצמך
כנראה גם בקשר שלכם הצגת סממנים אובססיבים שגרם לה להתרחק זה דבריפ שהם לרוב בולטים בעין
תטפל בעצמך
שואל השאלה:
אל תגידו לי מה אני אמרתי לכם שאני אוהב אותה תנו עצות לעזרה לא להגיד לי לרדת ממנה תנו עצות איך לכבוש את ליבה מחדש בלי להציק או להטריד בצורה יפה
אל תגידו לי מה אני אמרתי לכם שאני אוהב אותה תנו עצות לעזרה לא להגיד לי לרדת ממנה תנו עצות איך לכבוש את ליבה מחדש בלי להציק או להטריד בצורה יפה
אנונימי
שואל השאלה:
queen את רעה אליי את יודעת כמה בכיתי שהיא עזבה את לא יודעת כלום עליי היא היחידה שהצלחתי לפתח רגש
queen את רעה אליי את יודעת כמה בכיתי שהיא עזבה את לא יודעת כלום עליי היא היחידה שהצלחתי לפתח רגש
אנונימי
אין מה להילחם עליה ולהגיע אליה לעבודה זה מטריד
אם היא חסמה ולא מעוניינת, תשחרר
אם היא חסמה ולא מעוניינת, תשחרר
אתה יכול להגיד הרבה פעמים שאתה אוהב אותה זה לא ישנה את העובדה שאתה כנראה אובססיבי שאתה כולה מכיר אותה שבועיים ושוקל ללכת לעבודה שלה ולא מפחד להטריד אותה ולהביך כאשר היא חסמה שזה חדמש לא מעוניינת בקשר איתך
אתה צריך ללכת לטפל בעצמך כי דברים כאלה יהרסו לך קשרים עתידים זה דגלים אדומים מאוד
אתה צריך ללכת לטפל בעצמך כי דברים כאלה יהרסו לך קשרים עתידים זה דגלים אדומים מאוד
רד ממנה יא גמור כשבחורה לא רוצה ואתה אובססיבי כמו קריפ זה רק מרחיק אותה יותר ומציא אותך גבר הזוי
לפי התשובות שלך מובן למה היא חסמה אותך
לפי התשובות שלך מובן למה היא חסמה אותך
אנונימי
הייתי אומר לך חכה שבועיים שלוש ואשלח לה הודעה אפילו ממספר אחר תבקש רק להוריד את החסימה תגיד לה שתדבר בצורה מכובדת ואם זה לא יתאים לה שוב אתה תשתדל לשחרר
שואל השאלה:
אבל אני יכול להטיל פצצה פה ואת תראי שתשני את דעתך לזאת שאמרה אובססיבי
אבל אני יכול להטיל פצצה פה ואת תראי שתשני את דעתך לזאת שאמרה אובססיבי
אנונימי
שואל השאלה:
היה פעם שהיא לא ענתה לי יומיים ובאתי אליה לעבודה והיא אמרה וואיי אני מצטערת שלא עניתי המציאה לי תירוץ בסוף הודתה ואמרה שהיא מעריכה שאני גבר שבא ונלחם עליה ובא עד לעבודה שלה ואחריי זה יצאנו עוד
היה פעם שהיא לא ענתה לי יומיים ובאתי אליה לעבודה והיא אמרה וואיי אני מצטערת שלא עניתי המציאה לי תירוץ בסוף הודתה ואמרה שהיא מעריכה שאני גבר שבא ונלחם עליה ובא עד לעבודה שלה ואחריי זה יצאנו עוד
אנונימי
אתה רק מחזק בכל תשובה את העובדה שאתה חתיכת קריפ
אנונימי
לא אל תשלח לה הוגעה ממספר אחר
אתה תעצבן אותה עוד יותר והיא תחסופ אותך משם
לפי הדיבור שלך כנראנ גם התנהלת איתה בצורה אובססיבית היא הרגישה שזה מעיק והחליטה לנתק קשר איתך
תטפל בעצמך
זה ממש לא גברי כנראה אמרה את זה מחוסר נעימות או שהעקת עליה
להפך זה מטריד מאוד
אתה תעצבן אותה עוד יותר והיא תחסופ אותך משם
לפי הדיבור שלך כנראנ גם התנהלת איתה בצורה אובססיבית היא הרגישה שזה מעיק והחליטה לנתק קשר איתך
תטפל בעצמך
זה ממש לא גברי כנראה אמרה את זה מחוסר נעימות או שהעקת עליה
להפך זה מטריד מאוד
תטיל אחי אל תפחד מאף אחד רק שלא יפגע באחרים
שואל השאלה:
מי שמקלל אותי קריפ אובססיבי שילך לדחוף משהו לא מתייחס
מי שמקלל אותי קריפ אובססיבי שילך לדחוף משהו לא מתייחס
אנונימי
שואל השאלה:
קחו הכל בקלילות תודה אחי
קחו הכל בקלילות תודה אחי
אנונימי
והנה שהתייחסת
אתה קריפ בלי אינטליגנציה רגשית ומקווה מאוד בשבילה שתשחרר ממנה למה יש לך וייב של הזוי ומעיק
אתה קריפ בלי אינטליגנציה רגשית ומקווה מאוד בשבילה שתשחרר ממנה למה יש לך וייב של הזוי ומעיק
אנונימי
אובססיבי זה לא קללה
אתה פוגע בה ובעצמך
אתה חייב עזרה מקצועית
אתה פוגע בה ובעצמך
אתה חייב עזרה מקצועית
באהבה אחי אם יש לך הזדמנות ואתה באמת אוהב אותה תנסה לא תפסיד רק תעשה את זה בצורה מכובדת
שואל השאלה:
אוליי את צודקת אוליי אני ישחרר פשוט מה אתם רוצים ממני למה אתם יורדים עליי אתם פוגעים בי ממש אני באמת אוהב אותה קשה לי פשוט
אוליי את צודקת אוליי אני ישחרר פשוט מה אתם רוצים ממני למה אתם יורדים עליי אתם פוגעים בי ממש אני באמת אוהב אותה קשה לי פשוט
אנונימי
אח שלי אף אחד לא יורד עליך פשוט הצגת את עצמך בתור אחד שכל היום מציק לה ושולח לה הודעות אני אומר לך פשוט דבר כזה תשלח לה הודעה גם אם אתה שולח לה בצורה מכובדת תחשוב אם אתה היית מקבל את ההודעות גם אם לא היית בעניין איך זה היה מכבד אותך ולא יוצר לך מצב לא נעים כי אם זה יוצר מצב לא נעים אז היא רק לוקחת צעד אחורה
שואל השאלה:
לא להגיד שחרר אין לך מושג כמה אני אוהב אותה
לא להגיד שחרר אין לך מושג כמה אני אוהב אותה
אנונימי
מאוד מטריד ואובססיבי שחרר
כי אחי אתה צריך להבין כשבחורה אומרת לא זה לא, להעיק עליה רק עושה את האפקט ההפוך
בשבילך ובשבילה שחרר, היא לא הבחורה היחידה בעולם גם אם אתה נמשך אליה ברמות.
להבא מייעץ לך להיות פחות תלותי, תתן לבחורה ספייס ותהיה סבלני ולא לחוץ ותראה איך היא רוצה יותר
בשבילך ובשבילה שחרר, היא לא הבחורה היחידה בעולם גם אם אתה נמשך אליה ברמות.
להבא מייעץ לך להיות פחות תלותי, תתן לבחורה ספייס ותהיה סבלני ולא לחוץ ותראה איך היא רוצה יותר
אנונימי
שואל השאלה:
טוב אני ישחרר פשוט זה פעם ראשונה שהתאהבתי אבל אני ישחרר
טוב אני ישחרר פשוט זה פעם ראשונה שהתאהבתי אבל אני ישחרר
אנונימי
בוא לפרטי אחי אני אסביר לך כמה דברים
שואל השאלה:
תודה לכולם פשוט היא אמרה לי אתה הגבר שלי לחיים וכל מיני מילים שקנו אותי הרגשתי שהיא באמת אוהבת אותיי
תודה לכולם פשוט היא אמרה לי אתה הגבר שלי לחיים וכל מיני מילים שקנו אותי הרגשתי שהיא באמת אוהבת אותיי
אנונימי
זה לא נשמע כמו אהבה, יותר כמו תשוקה חזקה. אתה תבין בדיעבד שלא היית מאוהב אלא התאהבת בתחושה ובדמות שיצרת לך
אנונימי
אני צודקת
וזה לא בושה לבקש עזרה
נטו בשבילך אומרים לך פה את האמת
אובבססיה זה דגל אדום
כדאי לטפל בזה זה מתחיל מדברים כאלה ואחרכ ה ישמור יכול להגיע לדברים נוראים אם לא מטופל
אם אתה רוצה שלא יתרחקו ממך ויחסמו אותך ויהיה לך זוגיות אמיתית
זה לא בושה לבקש עזרה נפשית
לצערי אני יותר מידי מומחית בלקלוט גברים כאלה
וזה לא בושה לבקש עזרה
נטו בשבילך אומרים לך פה את האמת
אובבססיה זה דגל אדום
כדאי לטפל בזה זה מתחיל מדברים כאלה ואחרכ ה ישמור יכול להגיע לדברים נוראים אם לא מטופל
אם אתה רוצה שלא יתרחקו ממך ויחסמו אותך ויהיה לך זוגיות אמיתית
זה לא בושה לבקש עזרה נפשית
לצערי אני יותר מידי מומחית בלקלוט גברים כאלה
שואל השאלה:
איפה אני מקבל עזרה כאילו מה אני צריך לעשות את חושבת שאני כאילו הזוי או מוזר או לא בנאדם טוב?אוף זה משפיל אותי
איפה אני מקבל עזרה כאילו מה אני צריך לעשות את חושבת שאני כאילו הזוי או מוזר או לא בנאדם טוב?אוף זה משפיל אותי
אנונימי
אני לא חושבת שאתה לא בן אדם טוב
ולקבל טיפול לא אומר שאתה הזוי
יש פסיכולוגים יש כל מיני גורמי מקצוע שאתה יכול ללכת אליהם
אתה חייב לטפל באובססיה הזאת זה יהרוס לך הרבה דברים וקשרים זוגים בעתיד
ולקבל טיפול לא אומר שאתה הזוי
יש פסיכולוגים יש כל מיני גורמי מקצוע שאתה יכול ללכת אליהם
אתה חייב לטפל באובססיה הזאת זה יהרוס לך הרבה דברים וקשרים זוגים בעתיד
אחי היקר עדיף לעשות עכשיו טיפול מאשר ללכת למטפל זוגי או חס ושלום לרבנות אחר כך תדע לך שזה לא מובן מאליו שאתה מתייעץ פה וככה פותח את הלב היו הרבה אחרים שהיו מכחישים את זה
שואל השאלה:
אוקיי אני יטפל בזה תודה מקווה שיש לזה טיפול
אוקיי אני יטפל בזה תודה מקווה שיש לזה טיפול
אנונימי
יש טיפול להכל יש טיפול הכל תלוי גם ברצון בהצלחה
ואל תדאג אחרי שבעזרת ה תטפל בטוחה שתמצא את האחת שלך
ואל תדאג אחרי שבעזרת ה תטפל בטוחה שתמצא את האחת שלך
שואל השאלה:
.
.
אנונימי
זה חלק מסימנים של אובססיה נקשרת אליה מאוד וקשה לך לראות את החיים בלעדיה מבינה מה אתה אומר תקשיב כנראה זה גם מה שגרם לה להתרחק ממך יכול להיות שבשיח שידרת טו מאץ סממנים כאלה
אולי אתה בי
אולי אתה בי
שואל השאלה:
.
.
אנונימי
אגב אתה לא חייב להגדיר את עצמך ואם נמשכת אליה אז אתה בי ולא הומו
והכל בסדר הגיוני להיות מתוסכל אחרי שאומרים לך לא זה קורה הרבה גברים מקבלים ברקס לא
והכל בסדר הגיוני להיות מתוסכל אחרי שאומרים לך לא זה קורה הרבה גברים מקבלים ברקס לא
שואל השאלה:
אבל כאילו את לא מבינה שיצאתי עם מלא בנות ניסיתי בכוח ולאף אחת לא נמשכתי היה בה משהו מיוחד שסוף כל סוף הרגשתי וזה קורה לי אחד למיליון אני לא יכול כמו שאר הגברים להכיר כל בחורה ויזרום לי זה אחד למיליון עד שאני מתאהב בבחורה אני נמשך לבנים מגיל קטן זה היה סוג של נס בשבילי שהצלחתי להימשך גם
אבל כאילו את לא מבינה שיצאתי עם מלא בנות ניסיתי בכוח ולאף אחת לא נמשכתי היה בה משהו מיוחד שסוף כל סוף הרגשתי וזה קורה לי אחד למיליון אני לא יכול כמו שאר הגברים להכיר כל בחורה ויזרום לי זה אחד למיליון עד שאני מתאהב בבחורה אני נמשך לבנים מגיל קטן זה היה סוג של נס בשבילי שהצלחתי להימשך גם
אנונימי
אין מה לנסות בכח
אני מבינה
זה יגיע כשזה יגיע כמו שהגיע עכשיו
לבנתיים קלטת בקשר הזה שאחד הדברים שהרימו לך שם זה שהיא הרימה לך במחמאות
אני מבינה
זה יגיע כשזה יגיע כמו שהגיע עכשיו
לבנתיים קלטת בקשר הזה שאחד הדברים שהרימו לך שם זה שהיא הרימה לך במחמאות
שואל השאלה:
.
.
אנונימי
שואל השאלה:
אני אדם אחר שאני איתה
אני אדם אחר שאני איתה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל בסדר הבנתי את המסר תודה אני ינסה להתגבר
אבל בסדר הבנתי את המסר תודה אני ינסה להתגבר
אנונימי
זה ממש מטריד אל תעשה את זה, אם היא חסמה אותך כנראה שהיא לא מרגישה בנוח איתך או שיש לה סיבה אחרת, תנסה להתגבר עלייה