2 תשובות
לוקחים את הציון הכי גבוה. בהצלחה!
האוניברסיטה מקבלת אוטומטית את התעודה הראשונה שקיבלת בבית ספר, אם אתה רוצה לשפר אתה שולח להם תעודה מעודכנת אחרי ששיפרת ואם קיבלת ציוו יותר נמוך אז בתעודה העדכנית יופיע הציון האחרון אבל זה לא יופיע אצל האוניברסיטה ככה שזה לא באמת משנה,
שורה תחתונה הציון האחרון הוא הקובע אבל ציון יותר נמוך לא משפיע על קבלה לאוני'
שורה תחתונה הציון האחרון הוא הקובע אבל ציון יותר נמוך לא משפיע על קבלה לאוני'
אנונימי
באותו הנושא: