8 תשובות
אני עונה ישר אם עונים לי ישר, לא אוהב שמשחקים איתי משחקים
אם אני לא יכול לענות אני לא עונה או אומר שאני לא יכול
אני לא עושה את זה לאף אחד כי אני חושב שכל המשחקים האלו מיותרים, אבל יש בנים שעושים את זה כי יש בנות שחושבות שלענות מעיד על נואשות
שמעי זה תלוי ביחס שאני מקבל אני עונה לפי איך שמתייחסים אלי
גם רוב הבנות עושות את זה, זה אופי ילדותי שלרוב הנוער יש היום בגלל שזה ה"סטייל" אם מישהו עושה את זה פשוט להתעלם ולהמשיך הלאה, שיסנן את עצמו...
בואי נחדש לך משהו
גם בנות עושות את זה
נ ו ד ר ת
יש גם בנות שעושות את זה את יודעת וכמו שאמרת את מכלילה לא כולם ככה
מבינה אותך מאוד
אין טעם לבזבז אנרגיה על אנשים כאלה, אל תחכי להודעה מהם פשוט תמשיכי הלאה