19 תשובות
תבקשי סליחה על הריב אתמול ותשאלי איך הוא מרגיש
שואל השאלה:
זה בחיים לא קורה אבל
בחיים
זה כל כך מלחיץ אותי
אנונימית
בשביל לפתור את זה מהשורש צריך לעלות את הנושא לאוויר, את לא יכולה להתעלם מזה כי הבעיה תשאר לא מטופלת, כמו שמטפלים בחיידק שנמצא בגוף, ותזכרי זה אתם נגד הבעיה ולא אחד נגד השניה
אנונימית
כרגע הוא צריך זמן לשחרר את זה, תתני לו קצת ספייס
הוא צריך להעביר את זה, ואי אפשר לא לנהל שיחה על משהו שמפריע לאחד מכם, זה כל הקטע בזוגיות. התקשורת.
נקודות לשיפור נקודות לשימור, להתאים אתכם אחד לשנייה
שואל השאלה:
אבל לא עשיתי משהו לא בסדר
הוא כעס על משהו אידיוטי
לבקש סליחה עלול להחזיר אותנו אחורה
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני מפחדת שזה יכיע למקומות לא טובים אם אני אדבר
מכירים את זה שכשאתם אוהבים מישהו אתם מפחדים לאבד?
אנונימית
חד משמשעית מבינה אותך וזה מובן, אבל אי אפשר להשאיר את זה באוויר ולא לנהל אף שיחה רק כי מפחדים שיתפרק:(
זה דברים קריטיים וצריך לפתוח את מה שאתם מרגישים, את הכנות הזאת
כמובן ברגוע ובלי להתעצבן כי זה לא יפתור דב

כרגע תתני לו קצת זמן להעביר את זה, אחר כך תגידי שאת רוצה לדבר איתו ברוגע ונועם ושאת צריכה שהוא יהיה שנייה איתך בלי שיפוטיות או משהו
תגידי מה שאת מרגישה ותביעי רגישות, אבל לא בתורה מתקטננת, ברגוע
ומקווה מאוד שתמשיכו לפתוח ופתור את הדברים בניכם ולהתאים את עצמך אחד לשני
כן מכירה את זה מקרוב, אבל זה או זה או להשאר ככה, וזה הדבר האחרון שאנחנו רוצים נכון?
וטיפ, אל תריבי איתו, תסכימי איתו תוך כדי שאת שומרת על עמוד שדרה ואל תתני לו להרגיש שאת סתם מנסה לרצות אותו, תעשי את זה אמין
אנונימית
שואל השאלה:
את לא מבינה כמה אני מפחדת
אני לא רוצה שזה יגרום לי לאבד אותו
כשהוא הסתכל עליי מקודם זה היה נראה כאילו אין לו אהבה בעיניים
אנונימית
שואל השאלה:
שמעי היינו אצל המשפחה שלי שלא ראיתי המון זמן והוא רצה ללכת
ביקשתי להישאר עוד זמן ונשארנו שעה וחצי אחרי וכולם הלכן יחד..
אנונימית
הוא צריך זמן להעביר את זה, זה השלב הראשוני כרגע

ולדעתי תנסי פעם הבאה להקשיב למה שהוא אומר או רוצה, כאילו להתחשב
נניח רצה לעזוב מוקדם, נשאר קצת אבל לא לשעה וחצי
חצי שעה, למשל
כאילו להתחשב בו יותר ולהראות לו שאת מבינה את הצרכים שלו
שואל השאלה:
הוא התאכזב ואני מבינה למה
אבל זה משהו כל כך קטן באמת
מה אני עושה כרגע?
לדבר איתו כרגיל?
אנונימית
לבקש סליחה לשנות התנהגות קחי אחריות על זה אם בא לך יחס שונה לא סתם בן אדם מתנהג ככה
אנונימי
הדברים הקטנים הם הכי משמשעותיים שתדעי, הם מורגשים
וככל שהדברים הקטנים "הלא קריטיים" מצטברים... אהבה יכולה לדעוך
זה קרה לי מניסיון, שאני הפסקתי לאהוב

וכרגע תתני לו קצת זמן, כמובן להמשיך לגבר איתו ולשאול לשלומו, אבל כאילו לא להידבק כמו תמיד ולתת לו קצת את המרחב
אחרי שאת רוצה שהמצב מתחיל להיות קצת יותר טוב תגידי שאת צריכה לדבר כמובן בלי שיפוטיות ובלי ביקורת והאשמות
שואל השאלה:
אני מדי מפחדת
הוא לא עונה לי גם
הוא מעניש אותי כשאני עושה משהו שלדעתו לא בסדר
אנונימית
אז אולי אתם לא מתאימים אין בניכם הבנה
אנונימי
תתני לו קצת הספייס, את לא מאפשרת לו את זה
זה יכול להביא אותו למצב של מאוס זה מאוס
וגם לי זה קרה.. יצאתי אובסס פעם אחת ולא הכרתי את עצמי, הצד השני אמר הגזמתי
וכל זה קרה כי לא סמכתי על הצד השני בגלל בעיות אמון שיש לי היום
והקשר לא הצליח... תתני לו זמן תאמיני לי
אני חושבת שהוא צריך קצת זמן אבל בסופו של דבר זה יעבור, או שתנסי לדבר איתו על זה ברוגע או בעדינות.
שואל השאלה:
אנחנו לא מדברים עד עכשיו
וזה סתם באמת סתם
וזה הורג אותי
אנונימית