3 תשובות
לפי דעתי אייפון זה די אותו הדבר פשוט מחירים שונים, לא באמת כזה משנה.
קניתי את ה16 והוא די טוב ולא כזה יקר ל256 ג'יגה
עדיף כבר לשדרג ל 16-17
אנונימית
באותו הנושא: