5 תשובות
יש חדר בריחה כזה מגניב של בובספוג בצאקפוסט הייתי שם מלפני מלא זמן זה היה כיף
שואל השאלה:
כאילו מקומות למסיבה כמו לופטים או מקומות בטבע שווים
אנונימית
אה איןלימושג אני בת 14
אבל בכללי החדר בריחה הזה כיף
בטבע בדצמבר זה ממש לא אידיאלי, קר בערב ויכול להיות גשום
בר או מועדון וזה לא יעבוד כי בטח יש לך בחבורה הרבה שעדיין 17
תחפשי בגוגל 'לופט להשכרה בחיפה' ותסגרי משהו שמסתדר לך כלכלית ולפי כמות האנשים שאמרו שיגיעו
כשעושים כזה דבר הרבה גם עושים השתתפות בכסף, ככה שכל מי שמאשרים הגעה שמים סכום מסוים שלא תהיה הוצאה כבדה
תעשי חדר קריוקי או שתעשי מסיבה שווה בבית