7 תשובות
תבדקי באינסטגרם, בטח יש שם קבוצות. בהצלחה!
למה לא גבר?
שואל השאלה:
נפגעתי יותר מידי מבנים שכבר אין לי בהם אמון
אנונימית
אוקיי בטח בואי נעשה הכללות
שואל השאלה:
אני לא מכלילה אני פשוט אומרת שהלב שלי לא מצליח להרגיש עוד משהו לגברים לא הכללתי אמרתי אל תכניס לי דברים לפה כמו שאני לא מכניסה לך
אנונימית
שואל השאלה:
אני שמחה שאין לי עוד רגש לגברים כי במקרה שלך אתה לא גבר אתה ילד וזה מגעיל אותי .
אנונימית
מה כבר אמרתי ברו