7 תשובות
תבדקי באינסטגרם, בטח יש שם קבוצות. בהצלחה!
למה לא גבר?
שואל השאלה:
נפגעתי יותר מידי מבנים שכבר אין לי בהם אמון
נפגעתי יותר מידי מבנים שכבר אין לי בהם אמון
אנונימית
אוקיי בטח בואי נעשה הכללות
שואל השאלה:
אני לא מכלילה אני פשוט אומרת שהלב שלי לא מצליח להרגיש עוד משהו לגברים לא הכללתי אמרתי אל תכניס לי דברים לפה כמו שאני לא מכניסה לך
אני לא מכלילה אני פשוט אומרת שהלב שלי לא מצליח להרגיש עוד משהו לגברים לא הכללתי אמרתי אל תכניס לי דברים לפה כמו שאני לא מכניסה לך
אנונימית
שואל השאלה:
אני שמחה שאין לי עוד רגש לגברים כי במקרה שלך אתה לא גבר אתה ילד וזה מגעיל אותי .
אני שמחה שאין לי עוד רגש לגברים כי במקרה שלך אתה לא גבר אתה ילד וזה מגעיל אותי .
אנונימית
מה כבר אמרתי ברו
באותו הנושא: