12 תשובות
לא
שלא יביא לי בכלל עדיף
לא
לדעתי רק אחרי החתונה
לא כל שבוע
נחמד מידי פעם
לא
רק באירועים כמו יום האישה וכו
אם הוא טחון כן
אם לא אז פעם בכמה זמן
לפני חתונה פעם ב ואחרי חתונה כל שבוע
שואל השאלה:
אני לא מבינה למה לא בחודש זה 200 שקל סך הכל לא צריך להיות עשיר ואני לא מתכוונת בשבועות הראשונים אני מדברת אחרי שנה+
אנונימית
איזה 200 זר עולה 30 זה 120 טאפשר גם לקטוף בדרך טיפה
שואל השאלה:
זה עולה בין 30-50
בחודש זה 120-200 שקל אני באמת לא מבינה את הביג דיל שאנשים עושים מזה לדעתי זה נחמד שמישהו חושב עלייך וזה באמת לא יקר וגם לא חייב משהו יוקרתי
אני אישית לא חושבת שאפשר לקטוף
אנונימית