5 תשובות
אנחנו עושים 50 - 70 לשעה לעתים נדירות אפילו יותר. אבל מה שכן עשית מלא שעות אז זה נחמד, לא קצת מדי למשמרת אבל כן קצת מדי לשעה
מאוד נמוך.
אני הייתי עושה 55+ שעתי
אני הייתי עושה 55+ שעתי
שואל השאלה:
אתמול נגיד הם עשו 46 שעתי
אבל זה כי זה היה מוצאש
למרות שהיום מסעדה הייתה מפוצצת
אתמול נגיד הם עשו 46 שעתי
אבל זה כי זה היה מוצאש
למרות שהיום מסעדה הייתה מפוצצת
אנונימית
זה נמוך.
במלצרות הייתי עושה 56 לשעה עם 8 מלצרים..
במלצרות הייתי עושה 56 לשעה עם 8 מלצרים..
נמוך מאוד
באותו הנושא: