10 תשובות
עדיין בצבא
סיוט
במודיעין
חוויה לגמריי :)
טכנאית מטוסים :)
חוויה
לוחם
שואל השאלה:
^^^קיצר אז יומיות הורס את החוויה?
אנונימית
אני עדיין בצבא בתקשוב(ולא, לא אלה שמתקנים לכם דברים)
והאמת שהצבא חוויה הזויה רצח בשבילי, רכבת הרים גדולה בשבילי כרגע ועברתי רק חצי
אבל לעבור מסיירים לכל בסיס אחר זה שיפור מבחינתי חחח
חוויה
אני גןבניקית
שמחה כל כך שיש לי פטור על רפואי
כל החברים שלי סובלים ואני לא מאחלת את הסיוט הזה לאף אחד
(לקח להם 3 שנים להחליט אם לתת לי פטור- רק על זה לא רציתי להתגייס)
זה לא היומיות
זה האנשים
אבל כן זה גם היומיות המזעזעות
עדיין בצבא
חוויה לגמרי גם כי הכל שלי מאוד אנושי ומתנהג כמו בני אדם ולא כמו מפקדים
ואני מסווג
אנונימית