התחברות הרשמה

לדעתכם שני אדרי יפה?

21 בספטמבר 2025, 19:01
שני אדריהאח הגדולהאח הגדול 72025יופי    
13 תשובות
לא
אנונימית
לא
M
Montblanc
כן ממש
.
...❤...
לא
אנונימי
לא
צ
צ'יטוס בוטנים
ואו כן
כ
כבר לא.
כיביכול
אנונימי
לא
L
Liematar
כן מאוד
(
(לא) סתם אחת❤
לא
G
Good person 24
כן
היא יפה
ה
האנונימית הכי נדירה
היא חמודה
French girl
סבבה
נ
נונוש ביטון
באותו הנושא:
לדעתכם ירדן אדרי(מהאח הגדול) יפה?
האם ירדן אדרי דומה לקים קרדשיאן לדעתכם?
מי לדעתכם יותר יפה עומר נודלס או ירדן אדרי?
מה דעתכם על השם ניסים מזרחי אדרי בן זכאי לילד?
מה דעתכם על רון אדרי?
מה דעתכם על רון אדרי מהאינסטגרם?
נויאל אדרי מהבנים והבנות יפה לדעתכם?
אור אדרי (בן לולו מתאגד) באמת הולך להיכנס לאח הגדול?
יש לאור אדרי (בן לולו מתאגד) קשר משפחתי למאור אדרי?
באמת יש מישהו כזה בשם ניסים מזרחי אדרי בן זכאי או שסתם המציאו?
שני אדרי דעה לא פופולרית