10 תשובות
קודם כל זה לא קשור לזכויות בכלל, זה מוצר נפוץ לקנייה ולכן הוא עולה כסף אבל מה שאני כן תומך בו זה שיורידו קצת את המחירים, אבל עם היוקר מחייה שיש כאן אני לא מופתע ללמה מחירים עכשיווים הם קצת יותר יקרים גם במוצרי מחזור
גרמת לי לחייך
דיי
^^^ברו לקח את זה רציני מדי
אנונימית
מה קראתי
חנפן
they won't let you hit bro
לשאלה: כן, זה הגיוני
לשאלה: כן, זה הגיוני
כן אחי הלוואי והייתי יכול להעביר את הכאב שהן סוחובת אליי
חחח מה
חהחהחה
אנונימית
באותו הנושא: