4 תשובות
אני גם באותו מצבב( רק שעדיין לא קיבלתי צו ראשון כי אני בסןף שנה)
כאילן אני רוצה תפקיד משמעותי אבל שיהיה לי בו מעניין ולהכיר אנשים וזה וגם אני מתלבטת אם אני רוצה בסיס סגור או פתוחח
אולי תלכי להיות משקית דיגיטל
את רוצה להיות במערך הטכני של חיל האוויר בעצם, בדרג א'