4 תשובות
לרוב מאוד לא אפשרי, הכל טוב ויפה שיש רגשות אבל אתם עדיין לא באמת במשהו עמוק או זוגיות.
ולפי מה שאת אומרת אתם לא מדברים הרבה/נפגשים.
הוא לקראת מסלול ארוך בצבא שכמובן מאוד לא ודאי אבל בכל זאת כרגע הוא שם והוא כנראה יצא כל תקופה ארוכה הביתה ובמהלך השבוע לא תמיד יהיה זמין ולא תמיד יהיה זמין אפילו בשישי שבת(תלוי לאן הוא מתגייס)
שואל השאלה:
כמו שאמרתי כרגע זה מתקדם ממש יפה אני רואה עם הבן אדם הזה עתיד(זה הדדי הוא גם רןאה עתיד) הבעיה היחידה שיש פה זה זה שהוא עוד חודשיים מתגייס והוא כל השבוע עובד ואני בשישי שבת עושה משמרות במדא ואז יוצא שאין לנו ככ הרבה זמן לדבר(שלא נדבר על להיפגש)
אנונימית
שמעי זה הכי קשה בעולם תעשי מה שאת חןשבת לנכון
חושבים ביחד מה לעשות