סיננה אותי לא ענתה לי וחסמה מכירים שבועים רק אבל אני אוהב אותה אני מתלבט האם לשלוח לה פרחים עם מכתב לעבודה או שזה מטריד?
תכתבו לי בנות איך הייתם מרגישות אם מישהו היה עושה לכם את זה שולח במכתב את הכי מיוחדת מכל הבנות שהכרתי ושולח פרחים במכתב אני באתי אליה לעבודה אחריי דבר כזה וחזרנו עכשיו היא שוב נעלמה ואני מתלבט אם לבוא שוב לעבודה או לשלוח פרחים מה יותר מטריד ?