7 תשובות
לעע
לא חח
לא.
נא לא לגעת בחמין
אנונימי
^ *בג'חנון
^ בקובנה *
אנונימי
אם את רוצה להכנס יותר עמוק לזה אז שיעזבו גם את הסמנה
אנונימי
באותו הנושא: