10 תשובות
אני לא בחור אבל למה שזה יוריד למישהו?
לא
ממש לא, זה אפילו מעלה, באמת שטבעי ופשוט הכי יפה
אני להפך
מעדיף בלי
מעדיף בלי
שואל השאלה:
^^^^^ אם מישהי לא עושה ציפורניים זה ישר הופך אותה למוזנחת?
^^^^^ אם מישהי לא עושה ציפורניים זה ישר הופך אותה למוזנחת?
אנונימית
אני בת וכבר 8 חודשים לא עושה לק. זה נהיה ממש מטרד ללכת פעם בחודש ולהוציא על זה כ'כ הרבה כסף
^ חח מתה ממך. יש לי בנזוג, ככה שגם אם מתחילים איתי זה לא רלוונטי
ואני מזה לא מוזנחת, אני עושה לעצמי מניקור והציפורניים שלי ממש יפות
פשוט בלי צבע...
ואני מזה לא מוזנחת, אני עושה לעצמי מניקור והציפורניים שלי ממש יפות
פשוט בלי צבע...
^ וואי הצחקת אותי :)))))
7^ ממש לא. הוא סתם מבלבל במוח.. חוץ מזה לק ג'ל הורס פוריות
תאמת כן..
אבל סתם אני לא אוהב שבנות משקיעות יותר מידי באיפור ציפורניים וכזה..
אבל אני ספציפי ככה
אבל סתם אני לא אוהב שבנות משקיעות יותר מידי באיפור ציפורניים וכזה..
אבל אני ספציפי ככה
באותו הנושא: