10 תשובות
אני לא בחור אבל למה שזה יוריד למישהו?
ממש לא, זה אפילו מעלה, באמת שטבעי ופשוט הכי יפה
אני להפך
מעדיף בלי
שואל השאלה:
^^^^^ אם מישהי לא עושה ציפורניים זה ישר הופך אותה למוזנחת?
אנונימית
אני בת וכבר 8 חודשים לא עושה לק. זה נהיה ממש מטרד ללכת פעם בחודש ולהוציא על זה כ'כ הרבה כסף
^ חח מתה ממך. יש לי בנזוג, ככה שגם אם מתחילים איתי זה לא רלוונטי
ואני מזה לא מוזנחת, אני עושה לעצמי מניקור והציפורניים שלי ממש יפות
פשוט בלי צבע...
^ וואי הצחקת אותי :)))))
7^ ממש לא. הוא סתם מבלבל במוח.. חוץ מזה לק ג'ל הורס פוריות
תאמת כן..
אבל סתם אני לא אוהב שבנות משקיעות יותר מידי באיפור ציפורניים וכזה..
אבל אני ספציפי ככה