9 תשובות
אני שומרת והמשפחה שלי לא . ואני מסתדרת עם זה וזה מרגיש כל כך טוב.
את אלופה זה ממש קשה לשמור בלי שהמשפחה שומרת
גם אם רק ניסית
אנונימי
אסור להיות בטלפון/טלוויזיה או כל מוצר חשמלי
לחתוך נייר
לסחוט (נגיד שאת חופפת או מסמרטוט או ספוג)
אסור לשים איפור ובושם
ויש עוד דברים אבל כן
ועדיף לאכול את השלוש סעודות (כאילו נגיד סעודה ראשונה אז זה ארוחת בוקר שנייה ארוחת צהוריים שלישית זה לפני שקיעה כזה)

ואת יכולה לקרוא ספרים ולישון כדי להעביר את השיעמום
לא להדליק את האור, לא טלפון, לא מכונית שום דבר חשמלי
אסור להכין אוכל ואסור לעבוד
בתכלס יש עוד אבל הכל על זה שאסור לעבוד או לעשות מלאכה
אנונימי
שואל השאלה:
אני אשכנזיה
אנונימית
אתן לך הלכות למתחילים ובהמשך כדאי להשיג ספרים מיוחדים על הלכות שבת
אמאל'ה יש כ"כ הרבה..
לט מלאכות אסורות, ומה שנגרר מהן..
בהצלחה 3>
שואל השאלה:
אם אני שומרת על חלק מהמצוות זה עדיין תופס? ('קיום מצווה לפי יכולת')
אנונימית
^ חכמים אמרו "ששכר מצוה, מצוה; ושכר עבירה, עבירה" (אבות ד, ב) ויש חשבון במפני עצמו על כל מעשה