9 תשובות
אם יש הסכמה זה בסדר.
אנונימי
אם זה הסכמה נדדית אין בזה בעיה
אם צד אחד לא מעוניין זה פשוט לא כיף וזה גם לא מכבד
שואל השאלה:
^^^ אבל זה בא ממקום משפיל שבנים עושים את זה ?
אנונימית
אבל אני אוהבת את זה שזה משפיל ואני יודעת שזה רק אקט וזה עם בן זוג שאוהב ומכבד אותי זה משחק
אנונימית
^^^הרבה פעמים כן אבל גם הרבה פעמים לא.
לא אפרט אבל נחשפתי לראות שגם בנות עושות את זה לבנים שיורדים להן.
לא רואה בזה פסול, האמת שזה די נחמד (רק עם הסמכה כמובן).
אנונימי
שואל השאלה:
^^ זה לא הקטע של לאהוב זה לא כזה מפריע לי זה גם כן עושה לי את זה באיזשהו מקום פשוט השאלה מאיזה מקום שלו זה בא ואם הוא עושה את זה קצת מתוך מקום של חוסר כבוד ולראות כי אולי אובייקט מיני( אנחנו בני זוג )
כי חברות שלי אמרו לי שחבר שלהן לא עושה את זה וזה יותר משהו שעושים בסטוצים וזה ולא עם מישהו שאוהבים
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו הכוונה לדחוף גם את הראש אם זה לא היה ברור
אנונימית
קודם כל זה תלוי זוגיוצ אני לא חושב שכל מי שעושה את זה בא לעשוצ את זה כאקט מושפל
זה פשוט כיף אם את רוצה תשאלי את הבן זוג שלך איל הוא רואה את זה
בסוך זה אינדיבידואלי
אני לא מסכימה עם חברות שלך ואפילט אם הרעיון של "להרגיש שאת אובייקט מיני" עושה לו את זה, זה לא אומר שהוא באמת מזלזל בך או מחפיץ אותך מחוץ למיטה. זה סתם פטיש. יכול להיות שזה יבוא ממקום כזה אבל בכללי הוא יכבד ויאהב אותך מאוד. פשוט תשאלי אותו.
אנונימית