9 תשובות
מתחילה להבין למה את מרגישה ככה
שואל השאלה:
^^^^ נורא קשה למצוא את הערך הפנימי כשאף אחד לא רואה אותו באמת ומעריך אותו
אנשים רואים רק את מה שמובן מאליו מבחוץ
אנונימית
בדיוק מה שהתכוונתי אליו הוא ש*את* תמצאי את הערך שלך, לא על סמך מה שאחרים רואים וחושבים.
יכול להיות שתרגילים מסוימים יוכלו להועיל לך להעלות דברים שטובים בך.

נגיד, נסי לכתוב כל תחביב שלך, כל מילה טובה שאמרת בשבוע האחרון, כל דבר שעזרת בו לאדם אחר בתקופה הזו, דברים שאת אוהבת בגוף שלך, דברים שאת אוהבת באופי וכו'.
שואל השאלה:
^^^^^ זה מתבטא בהרבה דברים
בין אם זה בעבודה שאני מרגישה שאני בן אדם קלמזי ושלא חושבת מספיק ועושה טעויות וזה מעצבן
גם בדגש על החברויות אני נמצאת בשלב כזה שאני לא מצליחה להתחבר אל אנשים ברמה הבסיסית בגלל החרדתיות שלי וזה גורם לי להישאר לבד
ופשוט אני עם עצמי לא מצליחה להתגבר ולפתור דברים עם עצמי, כל פעם אני חוזרת על אותו לופ של שנאה עצמית וכו
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה רבה
אנונימית
מקווה שיעזור. תהיי חזקה :)
לא לגמרי הבנתי את הסיטואציה, אבל פשוט תקחי צעד אחורה ותנשמי.
רגע תנוחי, תשכחי מכל הבעיות ותנסי מחר מחדש.
בסוף הכל יסתדר
קורה לטובים ביותר ;)
כולנו עושים טעויות וזה בסדר. אני חושב שאת כרגע במחשבות עם עצמך. בכל סיטואציה את חושבת שאת הגורם המשפיע למרות שזה לגמרי לא נכון.
אם תשימי קצת פס על העולם תרגישי יותר טוב עם זה שאת גם עושה טעויות
לא לתלות את הערך העצמי שלך בכל דבר חיצוני.
נסי למצוא ערך פנימי, להבין שיש לך שווי ושהוא מעבר לחוויה כזו או אחרת ספציפיות.