22 תשובות
וואי כן
קצת מקוריות אנשים
כי הן אוהבות שירים עם מילים עממיות של מאמי ונשבעת ותסביכים וכל התיאורים האלה
אנונימי
כי כולם שירים על אותו סיגנון
מחזק לגמרי
נגמרו הרעיונות לשירים
לא יודעת אבל מסכימה עם אנונימי ו אין לי חברים
שואל השאלה:
ועוד אומרים עליה גאונה איזה כתיבה
מילה אפשר להוציא שיר כזה בחצי דקה (לקח לי פחות)
אנונימי
אודיה גם רוכבת על השיר פרפרים פעמיים ברציפות
מה הכוונה אין לי חברים?
אני לגמרי מדמיין צ'אחלה גנרית בטיקטוק שרה את הטקסט הזה
אנונימי
לך שמע גידי גוב מישהו מכריח אותך לשמוע לא הבנתי
אני אוהבת את השירים שלה
נכון אבל איזה מכשיר היא
אנונימי
לא מתחבר לכל הטקסטים של אודיה אבל היא באמת כותבת מטורפת. אין פה וויכוח, היא פשוט כותבת על אהבה ופרידות...
ומי הן הצ'אחלות שנשמעות אותו דבר כמוה?
כן
אבל די עזבו את זה היא לא זמרת בכלל
היא לא שרה יפה וכל השירים שלה נשמעים אותו הדבר
ולשיר ילדה של אמונה ובן אדם ואחרי זה לעלות לבמה עם כיתוב על התחת וללכת כאילו היא באיזה מופע של לא יודעת מה זה מוזר וצבוע ברמות.
חחחח חנקת אותי מצחוק
זה באמת מדויק
יש אידיאל מסויים וחברות התקליטים (לא בטוח אם קוראים לזה ככה) רואות שצעירים אוהבים לשמוע ככה אז זה נהיה הסטנדרט. במקום לטפח יחודיות, דוחקים באנשים להישמע אותו הדבר.
מסכימה.
כי זאת רמת התוכן ומה שעובר לאנשים האלה בראש כל היום.. ומשותף לכולם.
בטח שיאהבו את זה
וואו אלוהים כן.
זה פשוט לא רביד
אז הכל נשמע גרוע
הייתי בטוחה שזה שיר אמיתיt-t
אנונימית
מסכים
זה סגנון מוזיקה שאני לא שומע ולא אוהב
אני שומע רוקנרול