15 תשובות
התעלם וזה יעלם אנלא יצא ביץ' וילשין עליהם
מה פתאום להלשין שיחיו
^^^^ואדוני הנכבד מה בדיוק הבעיה שמעשנים בשירותים איפה עוד אפשר
איפה זה פוגש אותך?
לא

אני כבר לא בבית ספר אבל זה לא עסק שלי ואין מה להלשין סתם
לא, לא ענייני
וכולן בבית ספר שלי מעשנות וכולם מודעים לזה אז אין למה מילא
בעיה שלהם להרוס לעצמם תחיים
אני לא אהרוס להם את זה
בחירה שלהם
^^^^ אישה :)
וכן זה מפריע שאני לא יכולה להיכנס לשירותים כי מעשנים שם :)
^למה שלא תוכלי להיכנס בדיוק?
^אופסי כי אני אסמטית? ולהיות בחדר סגור שמעשנים עליי זה לא צעד חכם שגם ככה אני בקושי נושמת ביום יום?
שיעשו מה שהם רוצים במקום אחר שהוא לא השירותים
אה בעיה^
אבל בד"כ מעשנים בתוך התאים זה לא נוגע בך
וגם אם בחוץ אז זה נשאר חצי דקה באוויר אפשר לעבור הכל טוב הם לא תופסים את כל השירותים עם עשן
^זה כבר ילדות קקה לא קשור לוייפ
לא הייתי עושה לגבי זה שום דבר, כי בעיקרון אלה החיים שלהם ואני בטוח שהם שמעו כבר מכולם על כל הסכנות אז למה שאני אנסה להציל מישהו שלא רוצה שיצילו אותו?
מניסיון דיווחתי ולא עשו כלום
כל עוד הם לא מעשנים בשירותים לא אכפת לי
שהייתי בחטיבה הן היו סוגרות את הדלת ומעשנות מחוץ לתאים ולא היינו יכולות להיכנס