התחברות הרשמה

יש למישהו משתמש ולורנט רמה 20+ שהוא לא צריך?

18 בספטמבר 2025, 13:29
Valorantמשחקי מחשבולורנטמשתמשיםמשחק    
2 תשובות
כן
א
אמלגגצבמבל
שואל השאלה:
יש לך דיסקורד אולי? אני ממש חייבת
אנונימית
באותו הנושא:
יש למישהו משתמש ולורנט שהוא לא צריך ברמה 20?
למישהו יש משחקים בסגנון של ולורנט ?
יש למישהו משתמש ולורנט ברמה 20 (או קרוב) שעדיין לא עשו בו את הplacement games והוא לא צריך אותו?
יש למישהו משתמש ולורנט שהוא לא צריך? לא צריך סקינים לא שום דבר פשוט זה לא נותן לי לפתוח משתמש חדש
למישהו יש קישור לדיס של ולורנט bubbles ?
יש למישהו משתמש ולורנט ברמה 20 שהוא לא צריך? (או קרוב ל20)
אנשים שמשחקים ולורנט אני צריך עזרה
הצילו אני משחק פה ולורנט עם משתמש חדש
למישהו יש דיסקורד ובא ולורנט עם כן אני ידבר איתו בפרטי
יש למישהו משתמש בפאבגי מובייל שהוא רמה גולד שהוא לא צריך?
כמה כסף אני יכול לקבל על משתמש בטא של ולורנט חדש רמה 2