7 תשובות
ריל חלחח
סתם בעיקרון גם חשבתי כמוך, ואני עדיין חושבת שזו הדרך הכי פרקטית להתפרנס מזה. עם זאת, כן יש כמה דברים, כמו ייעוץ אסטרטגי לחברות, ממשלות וארגונים גדולים. יש גם את הכיוון של כתיבה ספרותית/עיונית/עיתונאית. ברמות היותר גבוהות אפשר להגיע למחקר (על בייסיקלי כל תת-נושא בפילוסופיה).
כלום זה אחד התארים הלא יעילים לפחות בישראל כיוון שאין הרבה פילוסופים פה
לקבץ נדבות
כלום
מה כבר אפשר לעשות בזה
לעבוד במקדולנס
אנונימי
לכתוב ספר, להיות במאי ואפילו לא צריך תואר כדי לעשות את זה.
אז כן, אין מה לעשות עם תואר כזה בטח שלא לבד.
האמת שתואר כזה רק דופק לך את החיים אלא אם כן יש לך מקצוע אמיתי או עסק שעובד והתואר הוא רק תחביב.
להרצות בפילוסופיה