9 תשובות
סמסונג יותר טוב
אנונימי
אבל זה עניין של טעם
אנונימי
גם שיאומי לפעמים טוב
אנונימי
ממש כמו ההבדל בין אייפון לגלקסי
אנונימי
חברות שונות ששתיהן פועלות על מערכת הפעלה אנדרואיד
ארוך, קיצור: עניין של טעם
חברות שונות,ממשק קצת שונה וזהו,היו לי את שניהם ואני מעדיף את סמסונג כי אחרי תקופה של כמה חודשים הרגיש לי שהשיאומי נחלש משמעותית אבל זה היה מזמן,אני מאמין שעכשיו הם יותר טובים בקטע הזה
אנונימי
בסמסונג אתה לא מביא ללא ידיעתך את כל המידע הפרטי שלך לממשל הסיני
ההבדל הוא סוגי חברה
באותו הנושא: