8 תשובות
כך חונכתי
ככה חונכתי ואז עם הזמן הגיעה גם הסיבה השניה
שילוב
תמיד האמנתי שיש מישהו למעלה אבל כנראה שאני מאמינה באלוקים ולא באללה או ישו כי אני יהודייה
אנונימית
שניהם. אינם סותרים
התחלתי מחינוך והמשכתי כשהתבגרתי מהבנה/ הרגשה/ ידיעה/ איזה שם שבא לכם.
אמונה אמיתית מהכרה שכלית שבשביל שתהיה בריאה אמורה להיות בורא