2 תשובות
יש איטלקית נחמדה במתחם בשם פיקו אבל פחות מקום לחגוג בו אלא יותר להזמין ממנו/לשבת לסתם ארוחה
ויש את הצרפתייה הקטנה (מול מרכזית) שזה לא מקום כשר (יש חלב ובשר) אבל אחלה אוכל שבעולם, יש אופציות חלביות נחמדות
ויש את הצרפתייה הקטנה (מול מרכזית) שזה לא מקום כשר (יש חלב ובשר) אבל אחלה אוכל שבעולם, יש אופציות חלביות נחמדות
יש גם את מקלות וניל! זה בית קפה-קונדיטוריה כזה אבל אוכל טוב והרבה אנשים חוגגים שם לדעתי
קחי בחשבון שלא תמיד השירות שיא
קחי בחשבון שלא תמיד השירות שיא
באותו הנושא: