3 תשובות
16 שנים אני גרה כאן ולא
אנונימית
אני חושבת שכן היה אבל רק הצד החלבי של גלידות וזה היה בלי ישיבה
יש מצב? לפני יותר מעשור
יש מצב? לפני יותר מעשור
אנונימית
אני לא גרה באשקלון אבל יודעת שאין בתחנה מרכזית , אבל קניון גירון ממש צמוד ויש שם
באותו הנושא: