3 תשובות
זו התוכנה הכי מסובכת בעולם!
את בעיקרון צריכה להכניס את השירים לתוכנה ואז לסנכרן עם האייפון קשה להסביר בעל פה
את בעיקרון צריכה להכניס את השירים לתוכנה ואז לסנכרן עם האייפון קשה להסביר בעל פה
שואל השאלה:
ומה אפשר לעשות במקום?
ומה אפשר לעשות במקום?
אנונימי
שלח הודעה אני יסביר לך
באותו הנושא: