3 תשובות
זו התוכנה הכי מסובכת בעולם!
את בעיקרון צריכה להכניס את השירים לתוכנה ואז לסנכרן עם האייפון קשה להסביר בעל פה
שואל השאלה:
ומה אפשר לעשות במקום?
אנונימי
שלח הודעה אני יסביר לך