7 תשובות
את תצטרכי לפנות אליו
לבוא אליו
"תקשיב אני בקטע שלך"
"תקשיב אני בקטע שלך"
אם את לא רוצה לדבר איתו את צריכה שחבר משותף יענו ישדך ביניכם
לגשת למרות שזה מפחיד
לגשת אליו זה האופציה הכי טובה
לנסות להתחיל לדבר איתו ואם קשה מידי להתחיל בקשר עין
שואל השאלה:
^ כן אבל איך מה להגיד
^ כן אבל איך מה להגיד
אנונימית
באותו הנושא: