22 תשובות
לדעתי תספרי חיים פעם אחת
שואל השאלה:
זאת את חחח
זאת את חחח
אנונימית
פשוט לא
חחח
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
אני גם חייבת תשובה לשאלה הזאת
לדעתי עדיף לספר כי בסוף יקרה מצב שתהיה לו חברה ואז תתבאסו למה לא סיפרתן אז לכו על זה
רק עם את סומכת עליו מספיק שלו יספר
שואל השאלה:
לא חושבת שהוא יספר הוא ילד טוב כזה אבל לא באמת מכירה אותו
לא חושבת שהוא יספר הוא ילד טוב כזה אבל לא באמת מכירה אותו
אנונימית
אז נראה לי שכן חיים פעם אחת
הלוואי והייתי יכולה לספר אבל אף פעם לא דיברתי איתו לפני אז זה יהיה מוזר רצח
אהה טוב מבינה גם לי זה קרה ^
אה חח לפחות אני לא לבד בזה
שואל השאלה:
אני אחכה כיאלו עד שילדה שהכרתי מהכיתה תחזור מחול ואספר לה קודם והיא תגיד לי אם כן או לא.
ואז אספר
לפני תקופת מבחנים
אני אחכה כיאלו עד שילדה שהכרתי מהכיתה תחזור מחול ואספר לה קודם והיא תגיד לי אם כן או לא.
ואז אספר
לפני תקופת מבחנים
אנונימית
^ בהצלחה עם זהה
שואל השאלה:
תודה אמא זה יהיה מביך אם הוא יגיד לו אבל אתגבר
תודה אמא זה יהיה מביך אם הוא יגיד לו אבל אתגבר
אנונימית
הכל טוב אני בטוחה שילך בסדר:)
שואל השאלה:
אנסה אבל כיאלו עד שהיא חוזרת מחול לנסות לפתח שיחה
אנסה אבל כיאלו עד שהיא חוזרת מחול לנסות לפתח שיחה
אנונימית
כן כן אני ממש מקווה שזה יעבוד לך
גם אניי
שואל השאלה:
אמןן
אמןן
אנונימית
לדעתי לספרחיים פעם אחת
באותו הנושא: