התחברות
הרשמה
היי, העין השמאלית שלי כול הזמן דומעת כאילו דמעות ביום ובלילה וחשוב לציין שאני נרדם מאוד מאוחר, זה קשור אולי?
20 באוגוסט 2013, 23:27
עיניים
דמעות
תשובה אחת
קשה לך לפתוח אותה קצת?
אם כן יכול להיות שיש לך שריטה בעין ואז כדאי ללכת לרופא עיניים.
מקווה שעזרתי:)
T
TheG_izRil
באותו הנושא:
הדמעת העיניים - איך משיגים עיניים דומעות?
היי, אז כואב לי העין. זה נשמע ממש מוזר אבל כואב לי העין והיא דומעת וזה ממש כואב מישהו יודע מה זה?
השיר Stan של אמינם על מעריץ אמיתי? וואו, זה שיר עצוב ככ, אני דומעת פה.
עין קופצת - היי, העין שלי קופצת כאילו העפעף מה עושים ולמה זה קורה?!
העין נפוחה ודומעת ושורפת! לא נכנס בה כלום מה לעשות?! שעה דומעת בלי הפסקה..
רק לי קורה שהעיניים פתאום מתחילות לשרוף בצורה מעצבנת ואני דומעת וקשה לפתוח אותן?
בזמן האחרון שורפות לי העיניים והן מגרדות ודומעות ממש מישהו יודע מה זה? (אני עם עדשות ראייה אם זה קשור)
נכנס לי היום משהו לעין והוצאתי אותו (נראלי שזה היה חרק ), ומאז כל הזמן העין דומעת לי וממש כואבת.
יש לי 2 בליטות מתחת לעין השמאלית (המשך בפירוט)
אחותי זרקה עלי חזייה בחוזקה ישר לעיניים וממש שורף לי והעיניים דומעות איך להעביר את הכאבים?
אני לא יודעת למה אבל כל הזמן שאני קמה כאילו משכיבה או ישיבה, אז לכמה שניות יש לי שחור כזה בעיניים כאילו אני רואה שחור והראש מסתובב, מה זה יכול להיות?