15 תשובות
ערסים סתם אלימים
למה להיות ישר שלילי
מוסיפים צבע לחיים שלנו
מוסיפים צבע לחיים שלנו
אני אפקיד את הכסף בבנק.
ואני גם שונא צאחלים וערסות
כי הם ממש לא ב"פלאו" והם סתם "פלופים" מסריחים.
כמובן שכל מה שאני אומר זה "בהומור" ו"בצחוק" :)
ואני גם שונא צאחלים וערסות
כי הם ממש לא ב"פלאו" והם סתם "פלופים" מסריחים.
כמובן שכל מה שאני אומר זה "בהומור" ו"בצחוק" :)
אנונימי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת הם מוסיפים צבע לחיים שלי? יותר נכון מורידים צבע לחיים שלנו
מה זאת אומרת הם מוסיפים צבע לחיים שלי? יותר נכון מורידים צבע לחיים שלנו
אני צינית נו
אני אגיד על ערסים
היום היה לי הרצאה וחבורה של כמה התיישבו לידי, כולם מלאים בריח של סיגריות
לא הפסיקו לגעת בכתף שלי, להגיד לי "אסור טלפונים!!"
אמרו לי שאני מצלמת עליהם והתלוננו (הוא היה כבוי וראו את זה)
מחוויות בכללי, צורחים את השם שלי כל פעם שהם רואים אותי באוטובוס, זורקים עליי מטוסי נייר, צוחקים על הטיקים שלי (דופקים מטבע על השולחן ואומרים "זה הטיקים!!") פעם אחת פשוט לקחו לי את הטלפון ומשכו לי אותו מהיד (שיחקתי באיזה משחק בטלפון)
היום היה לי הרצאה וחבורה של כמה התיישבו לידי, כולם מלאים בריח של סיגריות
לא הפסיקו לגעת בכתף שלי, להגיד לי "אסור טלפונים!!"
אמרו לי שאני מצלמת עליהם והתלוננו (הוא היה כבוי וראו את זה)
מחוויות בכללי, צורחים את השם שלי כל פעם שהם רואים אותי באוטובוס, זורקים עליי מטוסי נייר, צוחקים על הטיקים שלי (דופקים מטבע על השולחן ואומרים "זה הטיקים!!") פעם אחת פשוט לקחו לי את הטלפון ומשכו לי אותו מהיד (שיחקתי באיזה משחק בטלפון)
אנונימית
ההגדרה של ערס זה בריון תכלס אז אין ממש משהו ספציפי
שואל השאלה:
תגובות ממש צודקות ונכונות מאוד גם לי יש חוויות לא הכי נחמדות עם ערסים וצאחלות לא הרבה אבל יש
תגובות ממש צודקות ונכונות מאוד גם לי יש חוויות לא הכי נחמדות עם ערסים וצאחלות לא הרבה אבל יש
אין לי בעיה עם איך שהם נראים/תחומי עניין, פשוט ב90 אחוז מהזמן ערסים מתבריינים לאנשים בלי סיבה כלל אז יצא להם שם רע. אני בהחלט מסכים שיש אחוז מסויים של ערסים טובי לב אבל זה פשוט לא ממש ויכוח
שואל השאלה:
שכל אחד יעשה מה שבא לו אבל ערסים ליטרלי מתבריינים לאנשים ואם זה ככה אז לא כל אחד יעשה מה שהוא רוצה
שכל אחד יעשה מה שבא לו אבל ערסים ליטרלי מתבריינים לאנשים ואם זה ככה אז לא כל אחד יעשה מה שהוא רוצה
שואל השאלה:
מתי אמרנו שאנחנו יותר טובים מהם? אם כבר הם חושבים שהם יותר טובים מאיתנו למה את/ה כל כך מגנה עליהם?
מתי אמרנו שאנחנו יותר טובים מהם? אם כבר הם חושבים שהם יותר טובים מאיתנו למה את/ה כל כך מגנה עליהם?
שואל השאלה:
אנחנו שונאים אותם מסיבה תביני את זה שהם בריונים אז אנחנו שונאים אותם בגלל זה
אנחנו שונאים אותם מסיבה תביני את זה שהם בריונים אז אנחנו שונאים אותם בגלל זה
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני מושלמת אני רק מסבירה לך איך הם חבל שאת לא מנסה להבין
לא אמרתי שאני מושלמת אני רק מסבירה לך איך הם חבל שאת לא מנסה להבין
ערסים מתנהגים חרא
וצ'אחלות פשוט בלתי נסבלות.
וצ'אחלות פשוט בלתי נסבלות.
כי הם ברברים חסרי חינוך
באותו הנושא: