8 תשובות
שואל השאלה:
^שלחתי פעמיים לא הבנצי מה הוא רוצה ממני
^שלחתי פעמיים לא הבנצי מה הוא רוצה ממני
אנונימית
כתובה מה השגיאה או שזה פשוט לא מריץ?
שואל השאלה:
^בהתחלה זה רשם כשרשמתי main עם m גדולה "program has more than one entry point defined.compile with/main to specify the type that contains the entry point." ואז צ'אט אמר לי לרשום main עם אות קטנה ועכשיו זה מריץ בלי להראות את מה שרשום בconsole.write
^בהתחלה זה רשם כשרשמתי main עם m גדולה "program has more than one entry point defined.compile with/main to specify the type that contains the entry point." ואז צ'אט אמר לי לרשום main עם אות קטנה ועכשיו זה מריץ בלי להראות את מה שרשום בconsole.write
אנונימית
התוכן של הקוד נראה נכון אולי משהו בהגדרה של הmain או לפניו לא נכון
או בסוף הקוד הסוגריים מסולסלים
או בסוף הקוד הסוגריים מסולסלים
תנסי לעשות debug
שואל השאלה:
^ניסיתי לא עובד :/
^ניסיתי לא עובד :/
אנונימית
באיזה שורה הבעיה? תבדוק אולי יש הערה ליד הטעות
דווקא נראה פיקס, הבעיה היא אצלך בסביבת עבודה
משהו לא מוגדר טוב וכן הלאה
יהיה לנו יותר קל להבין עם תמונה של ההרצאה והפלט בפועל
משהו לא מוגדר טוב וכן הלאה
יהיה לנו יותר קל להבין עם תמונה של ההרצאה והפלט בפועל
באותו הנושא: