6 תשובות
שואל השאלה:
אני בפאנדום כבר מלא שנים אבל אף פעם לא יצא לי לשחק אותו, כדאי לי? איפה מתקינים?
אנדרטייל שיחקת? זה אחד המשחקים האהובים עליי ואני ממליץ רצח
שואל השאלה:
התחלתי לשחק לא ממזמן זה ממש טוב אבל רק צאפטר 1 ו2 בחינם
כן אבל אני בחיים לא שיחקתי
אני כן שיחקתי אנדרטייל כמה פעמים וממש אהבתי אבל דלטארון עדיין לא יצא לי
כן!!!! סימתי 100 אחוז של כל chapter עם החברה הכי טובה שלי!
כן. בדיוק אתמול סיימתי את צאפטר 3 :)
קניתי בסטים