4 תשובות
להקה מטורפת
אחלה של להקה, יש שירים שאני ממש אוהבת אבל לא כל השירים הטעם שלי.
להקה אגדית.
נולדתי על השירים שלהם כשהם טחונים לי באוזניים.
נולדתי על השירים שלהם כשהם טחונים לי באוזניים.
אחלה להקה!!
באותו הנושא: