8 תשובות
לא נראלי , כאילו מה כבר יכולים להגיד
לא
זה לא מעסיק אותם
אם יעירו לך כבר אחרי שהתגייסת?
בתכלס אתה עם מדים ארוכים ולא יראו
אנונימית
שואל השאלה:
לא דיווחתי על זה בצו ראשון כאילו וזה מאיזה גיל 14/15, נראלכם זה ימנע קרבי?
אנונימי
לא, הם לא יסתכלו על סימנים ביד שלך ויחקרו את זה. ואתה גם תהיה עם מדים לא יראו את זה
שואל השאלה:
במידה וכן שמים לב (זה 3 קווים כאלו)
להגיד את האמת?
אנונימי
לדעתי אל תגיד
לא ישימו לב ולא ישאלו אותך על זה, תאמין לי כולם יחשבו על המסגרת הקשה ועל מה שיש להם עוד לעשות בצבא. אם ישאלו תגיד שהחתול שלך שרט אותך