8 תשובות
ג'ינסים חושבת שפחות מומלץ
ותמיד להתסכל בתגובות ובתמונות של על הפריטים כזה בביקורות
אני ממליץ על טימו
לבדוק תגובות בעיקר בעברית, לקרוא טוב את המידות
לקחת בחשבון שיהיה משהו אחד בכל הזמנה שלא יהיה תקין ולא יהיה לך כוח להחזיר אז הכסף לפח, אבל זה עדיין שווה את זה
לקחת בחשבון שיהיה משהו אחד בכל הזמנה שלא יהיה תקין ולא יהיה לך כוח להחזיר אז הכסף לפח, אבל זה עדיין שווה את זה
אנונימית
ממליצה שלא לקנות בשיין
קחי בחשבון שחברת האם של טימו ושל שיי ןזה אותה חברת אם
וכבר מצאו שטימו גונבת פרטי אשראי ומוכרת מידע של המשתמשים
בנוסף, שיין גונבים עיצובים של מעצבים קטנים וגדולים כי מאוד קשה לעשות פטנט לדברים האלה אז אי אפשר לתבוע אותם
כמובן שתנאיי העבודה של העבדים שם זה עבדים וזה לא חוקי וזה מה שמוזיל את המחיר
ולבסוף, הם מזהמים ברמות
הם מבוססים על מיקרו ננו טרנדים
אנשים קונים אלפי פריטים בטענה שזול אבל בסוף כל פריט הם משתמשים בו פעם אחת וזהו
כל דבר שם עטוף בפלסטיק וזה מזהם ברמות
הבגדים שם לא איכותיים ועשויים ברובם מפלסטיק וזה יהרס מהר מאוד
ממליצה לא לקנות שם
קחי בחשבון שחברת האם של טימו ושל שיי ןזה אותה חברת אם
וכבר מצאו שטימו גונבת פרטי אשראי ומוכרת מידע של המשתמשים
בנוסף, שיין גונבים עיצובים של מעצבים קטנים וגדולים כי מאוד קשה לעשות פטנט לדברים האלה אז אי אפשר לתבוע אותם
כמובן שתנאיי העבודה של העבדים שם זה עבדים וזה לא חוקי וזה מה שמוזיל את המחיר
ולבסוף, הם מזהמים ברמות
הם מבוססים על מיקרו ננו טרנדים
אנשים קונים אלפי פריטים בטענה שזול אבל בסוף כל פריט הם משתמשים בו פעם אחת וזהו
כל דבר שם עטוף בפלסטיק וזה מזהם ברמות
הבגדים שם לא איכותיים ועשויים ברובם מפלסטיק וזה יהרס מהר מאוד
ממליצה לא לקנות שם
דבר ראשון תמדדי את עצמך ואת מידות הגוף שלך ככה שאת קונה נגיד מכנס או חולצה הם יגיעו בול.
אני אישית קניתי המון ג'ינסים והם תמיד מגיעים לי טובים ממש פשוט צריך לדעת לחפש ולבדוק בביקורות תחפשי בעיקר בעברית ואם אין אני אישית לא קונה.
אני אישית קניתי המון ג'ינסים והם תמיד מגיעים לי טובים ממש פשוט צריך לדעת לחפש ולבדוק בביקורות תחפשי בעיקר בעברית ואם אין אני אישית לא קונה.
שואל השאלה:
^^ זה המקום היחיד שאפשר לקנות בו בגדים במבחר ובלי לקרוע את הכיס אז זה עדיין משתלם לדעתי...
^^ זה המקום היחיד שאפשר לקנות בו בגדים במבחר ובלי לקרוע את הכיס אז זה עדיין משתלם לדעתי...
אנונימית
אני ממליצה על יד שנייה
יש שם הרבה מציאות
אני מבינה את הקושי, אני מאז שלא גדלה, הפסקתי כמעט טוטלית לקנות בגדים
ממליצה גם אם את אוהבת את זה, לתפור בגדים לעצמך, זה יהיה בול מה שאת רוצה, במחיר זעום, ובול במידה שלך
יש שם הרבה מציאות
אני מבינה את הקושי, אני מאז שלא גדלה, הפסקתי כמעט טוטלית לקנות בגדים
ממליצה גם אם את אוהבת את זה, לתפור בגדים לעצמך, זה יהיה בול מה שאת רוצה, במחיר זעום, ובול במידה שלך
באותו הנושא: